8 Ocak 2018 Pazartesi

Jeg heter Süleyman :)

A) Hei, jeg heter Süleyman. Og hva heter du?
B) Jeg heter Erna.
A) Hyggelig
B) I like måte
A) Merhaba, ben Süleyman( ''Benim adım Süleyman'' da diyebiliriz). Peki senin adın nedir?
B) Ben Erna. (Veya, benim adım Erna'dır'' da diyebiliriz)
A) Memnun oldum
B) Ben de!
Arkadaşlar, en basit ve anlaşılır haliyle, temel tanışma cümleleri kurma çalışmalarımızı, siz de, kendi kendinize pratik yapabilirsiniz.
** Buradaki Norveççe cümlelerin, dilimizde en basit olarak nasıl anlaşılması gerekiyorsa, o şekilde karşılıklarını yazmaktayım. Daha detaylı bilgi, telaffuzlar, alternatif soru yöntemleri ve açıklamalar için, yorum yoluyla, katılım sağlayabilir veya norvecceders@gmail.com üzerinden irtibata geçebilirsiniz.
Ha det bra 
(Hoşçakalın)

 https://www.facebook.com/norveccedilkursu/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder